.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعار علیه رویانیان در تمرین استقلال
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که شعارهای هواداران این تیم در طول تمرین شکلی تازه به حرکات تاکتیکی آبی‌پوشان داده بود.

فارس: تمرین امروز (جمعه) استقلال در ساعت 15:30 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد. پیش از حضور امیر قلعه‌نویی در محل تمرین تماشاگران استقلال با شعارهایی تولد او را تبریک گفتند. در این شعارها قلعه‌نویی با صفاتی مثل "با معرفت" ، "بهترین مربی ایران" ، "امیرکبیر ایران" و "مربی پاک" مورد خطاب قرار می‌گرفت. قلعه‌نویی پس از حضور در محل تمرین نسبت به این ابراز احساسات عکس‌العمل نشان داد و با تکان دادن دست از تماشاگران تشکر کرد.

دو بنر در تمرین امروز (جمعه) استقلال موجود بود که روی یکی از آنها نوشته شده بود: "ژنرال بی‌همتا تولدت مبارک."

هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری در بخش ابتدایی تمرین به دویدن اختصاصی مشغول بودند که هواداران استقلال از بیگ‌زاده خواستند تا خسرو حیدری را پیش آنها ببرد و این بازیکن هم این کار را کرد.

سیموئز و آقاجانیان به همراه بدنساز تیم ملی از حاضران در تمرین امروز استقلال بودند. هواداران استقلال در بخشی از شعارهای امروزشان منتظری را با شعار "پژمان با تعصب" مورد تشویق قرار دادند. آنها نمی‌خواهند که این بازیکن از تیم‌شان جدا شود. همچنین تماشاگران استقلال علیه رویانیان و به نفع علی فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز شعارهایی را سر دادند. در یکی از شعارهای علیه رویانیان تماشاگران استقلال می‌گفتند "هم شیرینی و هم سردار، ژنرال آمد خبردار!"

امیرحسین صادقی به دلیل گلی که به لبنان زد، مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. از نکات جالب این تمرین تشویق همه بازیکنان استقلال به جز محمد مهدی نظری بود.

15 دقیقه‌ نخست تمرین امروز استقلال را دویدن و نرمش و 20 دقیقه‌ بازی آقا وسط تشکیل داد. در ادامه مرور حرکات تاکتیکی و گلزنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت که قلعه‌نویی بارها با تذکراتش از بازیکنان می‌خواست تا اشتباهاتشان را به حداقل برسانند.

تمرین امروز استقلال ساعت 16:45 به پایان رسید و چیزی حدود 100 نفر از تمرین امروز دیدن کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.